2013. február 22., péntek

A második tánc


 Lezajlott a 36 óra pogó második tánca.Jómagam csak szombat este jelentem meg az eseményen így csak onnantól tudok beszámolni az buliról. Be kell valljam szombat délután még gondolkoztam,hogy elmenjek e, de hát  évente csak egyszer van ilyen. Nem is bántam meg.Mikor megérkeztünk kicsit megijedtem ugyanis jóval kevesebben voltak mint tavaly,de gondoltam hátha jó lesz így is. Nem telt bele 10 perc,sikerült aklimatizálódni és belecsapni a mókába. Sok ismerős,jó hangulat,-koncertek,állatkodás,ismerkedés,kacagás.Úgy elröppent az egész éjszaka,hogy mire felfogtam ,hogy vége már a vonaton ültem. Na de nézzük milyen volt a fesztivál szervezői szemmel,ismét Jóri Feri válaszolt a kérdésekre:

Milyen volt számodra/számotokra a feszt? Hogy élted meg?idegeskedős,rohangálós mint tavaly vagy nyugisabb?
 -Jó pár fokkal nyugisabb volt, mint a tavalyi, sokkal jobb brigád állt össze a szervezésre, összességében nagyon jó buli volt a szervezői szempontból is.én rohangáltam majdnem végig, mert bennem volt a félsz, hogy mi lesz, ha valami félresiklik, de még nekem is jutott idő másfél óra alvásra

Ez a brigád fog még együtt dolgozni?
 -Nagyon szeretnénk, hiszen most minden egyes része a szervezői brigádnak nagyon akarta a sikert, és nem egyszerűen odatette magát. A Security brigádnak külön köszönet, hiszen nagyon korrekten bántak mindenkivel!
Van már elképzelések jövőbeli eseményekről?   
-Jelen pillanatban azt sem tudom én, hogy hol a fejem, de hamarosan elkezdünk dolgozni egy két bulin, de ez a jövő zenéje még...

Tavalyhoz képest idén nem voltak ,,sztár" fellépők.Direkt így akartátok vagy a költségvetésbe nem fért bele?
-A kettő összefügg :D Viccet félretéve: Mi a Nem Pop Közösség nem gazdag gyerekekből áll, akik azért csinálják a bulikat, hogy meggazdagodjunk rajta, viszont nem is tudunk ráfizetni mindenre. Mi keveset keresünk, és cserébe nem is a haszon miatt csináljuk, hanem mert fontos nekünk, hogy legyenek jó bulik, legyen élet, mert a szubkultúránk kb halott...Így is buktunk a feszten, de ha nagyobb fellépő lett volna, a jegyet kellett volna emelni... Örök dilemma nálunk ez a kérdés....

Volt két külföldi zenekar ők hogy érezték magukat ,milyen volt velük a ,,közös munka"?
-Nagyon jó fejek voltak!Első napra is lejöttek, bulizni, rengeteget tudtunk dumálni.A Pervy Pissheads koncertjén az agyamat eldobtam, olyat raktak le az asztalra, hogy hűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűű.A Paragraph 270 hozott magával pár embert is Ausztriából, és ők is nagyon odatették magukat. Összességében azt kell hogy mondjam: Nagyon köszönöm Biri Sanyinak, hogy jelezte, hogy ők kellenének nekünk, kontaktot adott hozzájuk, és segítette, hogy ilyen zenekarok is tolhassák a feszten!

Volt valami balhé, fura arcok?Legemlékezetesebb pillanatok?
-Fura arcok mindig vannak, balhé viszont nem volt, ami elég szokatlan, akárhogy is vesszük, egy punk feszten. Legemlékezetesebb dolgok? Válogass, az esemény oldalán névvel ellátva vannak kint sztorik, érdemes onnan csemegézni!

Néhány szösszenet az esemény oldaláról:,, Én a pulykaveszély miatt se mertem aludni xD "
 ,,Ja amúgy az is megmaradt, hogy az ágyon vagy min feküdtem egy csajjal és mikor meg felkeltem akkor egy gyerek pucsított előttem és kurvára megijedtem xD"
,,Nincs sok emlekem...de egy biztos, kikurt jo buli volt"
,,Nagy élmény volt napsütésben kora reggel koncertre menni, majd napsütésben haza :)"
,, Mikor lesz osszián?Metallica után, mert a Hetfield el akarja énekelni a rock katonáit  :D"
,,Szétvertem a gitárom :@ :D"
(A többi élmény elolvasható itt  )

  Aki nem jelent meg az eseményen az sajnálhatja,hiszen nem kellenek "nagy nevek" ahhoz,hogy egy buli emlékezetes  maradjon.Én biztosan emlékezni fogok a rengeteg exploited pólóra,a srácra aki felfújt egy kotont a fején,a lányra akinek a mellére rá volt írva,hogy ,,szűz vagyok" és erre mindenkinek felhívta a figyelmét,a blúzomba dobott kitűzőre, és sorolhatnám.A képek magukért beszélnek. Remélem jövőre ugyanott,ugyanakkor! Ossian!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése